lipsa acuta de timp

De ce nu am mai scris? Pai,… am schimbat 2 locuri de munca in 3 saptamani. Munca silnica, obositoare si cu program prelungit. (daca am greseli de ortografie sa-mi fie cu iertare, dar abia vad tastele). Acum fac covrigi, in doua saptamani am invatat toata tehnica si in momentul de fata stapanesc cu maiestrie intreaga arta a framantarii si modelarii aluatului (apropo daca aveti drum prin Sibiu va recomand cu caldura -mai repede cu gheata, pe canicula asta- un covrig cu susan -sau ce va place- de la covrigaria de pe bulevard fata in fata cu Imparatul Romanilor). Nu m-a platit nimeni pentru reclama, dar na… Ma gandesc foarte lucid ca daca nu ar fi durerile de spate si de glezne, plus calcaie, totul ar fi splendid (si apropo mai nou am alergie la caldura excesiva = fi-ar… iar medicamente). Asa ca nu stiu cand voi mai apuca sa mai scriu. Mie imi va fi dor de voi!

About ana-maria

Eu... Incep cu traditionalul „Ma numesc” : Andrei Ana – Maria. Am 20 de ani impliniti de curand. Incep sa deschid partial ( cel putin ) ochii spre a vedea cum este lumea de fapt ( am auzit prea multe variante asa ca m-am hotarat sa vad partea mea de adevar ).Am terminat anul trecut liceul cu note bune ( deja suna a lauda, insa tine cont ca nu am zis foarte bune ) si acum stau pe tuşa si ma gandesc spre ce sa ma indrept... multe posibilitati, dar prea multe pasiuni... si daca tot vorbim de pasiuni intentionez sa mentionez doar cateva pentru a nu te plictisi : lectura ( pune-mi o carte in fata si vei avea liniste pana o termin ), plimbarile lungi in padure ( si nu, nu dupa fragi sau cu cosuletul la bunica), copacii ( desigur de cauza aceasta imi plac padurile ). Ah era sa uit: poezia,in special cea simbolista ( nu din cauza ca are o tenta de tristete, ci datorita faptului ca este o adevarata arta sa descifrezi simboluri, iar exercitii pentru creier nu strica ). Si bine recunosc imi place si politica, insa doar atunci cand o discut cu tata. Despre defecte si calitati nu va vorbesc, am si unele si altele, insa nu tine de competenta mea sa ma pronunt. Ii las pe cei ce ma cunosc sa completeze. Sper sa va pleca articolele mele, voi incerca sa scriu cat mai des si cat mai bine. Un nesfarsit sir de multumiri celor ce binevoiesc „sa imi treaca pragul” si unul ceva mai lung celor ce vor avea ceva de comentat.
Acest articol a fost publicat în banalitati incordate, eu.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la lipsa acuta de timp

  1. corneliurotar spune:

    Şi mie îmi va fi dor de tine…spre să nu ne (mă) uiţi…

  2. ana-maria spune:

    mersi, mersi, stai linisti eu nu uit …

  3. Pingback: Bună dimineața « Mihaela13o's Blog

  4. Orry spune:

    🙂 tin pumnii sa revi cat mai repede!

  5. ana-maria spune:

    mersi mersi😀 te mai astept

  6. ştefan spune:

    Fii binecuvantata!
    Frica Domnului este începutul ştiinţei; dar nebunii nesocotesc înţelepciunea şi învăţătura.
    …………Înţelepciunea strigă pe uliţe, îşi înalţă glasul în pieţe: strigă unde e zarva mai mare; la porţi, în cetate, îşi spune cuvintele ei:
    „Până când veţi iubi prostia, proştilor? Până când le va plăcea batjocoritorilor batjocura şi vor urî nebunii ştiinţa?
    Întoarceţi-vă să ascultaţi mustrările mele! Iată, voi turna duhul meu peste voi, vă voi face cunoscut cuvintele mele…
    Fiindcă eu chem şi voi vă împotriviţi, fiindcă îmi întind mâna şi nimeni nu ia seama,
    fiindcă lepădaţi toate sfaturile mele şi nu vă plac mustrările mele,
    de aceea şi eu voi râde când veţi fi în vreo nenorocire, îmi voi bate joc de voi când vă va apuca groaza,
    când vă va apuca groaza ca o furtună şi când vă va învălui nenorocirea ca un vârtej, când va da peste voi necazul şi strâmtorarea.
    Atunci mă vor chema, şi nu voi răspunde; mă vor căuta, şi nu mă vor găsi.
    Pentru că au urât ştiinţa şi n-au ales frica Domnului,
    pentru că n-au iubit sfaturile mele şi au nesocotit toate mustrările mele.
    De aceea se vor hrăni cu roada umbletelor lor şi se vor sătura cu sfaturile lor.
    Căci împotrivirea proştilor îi ucide, şi liniştea nebunilor îi pierde;
    dar cel ce m-ascultă va locui fără grijă, va trăi liniştit şi fără să se teamă de vreun rău.
    Cuvantul din Proverbe 1

  7. ştefan spune:

    Erata
    Draga Anamaria, daca validezi postarea, schimba „Psalmul 1″ in” Proverbe 1″
    Harul Domnului Isus Hristos şi dragostea lui Dumnezeu, şi împărtăşirea Sfântului Duh să fie cu tine! Amin.

  8. cristi spune:

    Nici eu nu uit (de tot!). Mai trec din cand in cand. In speranta ca esti bine, ca e bine, astept sa te intorci si aici. >:D<

Lasă un răspuns

