azi plang

azi iti plang cu mainile
implorandu-te sa ierti
nu ma urasti nu ma iubesti
dar nici nu ai mila de mine
esti indiferent si rece precum baal
stai nemiscat
am impresia ca nu sti cum sa reactionezi
pari abatut
cu gandul in alta parte
am intrat in palmele mele ma protejez
afisind zambete fade
si clipesc prosteste la fiecare impuls
ce vrei de fapt de la mine
sunt zile in care imi simt ochii luminati de lumina ta
sunt zile in care nu iti gasesc nici macar discipoli
si atunci plang caci ai uitat de mine

About ana-maria

Eu... Incep cu traditionalul „Ma numesc” : Andrei Ana – Maria. Am 20 de ani impliniti de curand. Incep sa deschid partial ( cel putin ) ochii spre a vedea cum este lumea de fapt ( am auzit prea multe variante asa ca m-am hotarat sa vad partea mea de adevar ).Am terminat anul trecut liceul cu note bune ( deja suna a lauda, insa tine cont ca nu am zis foarte bune ) si acum stau pe tuşa si ma gandesc spre ce sa ma indrept... multe posibilitati, dar prea multe pasiuni... si daca tot vorbim de pasiuni intentionez sa mentionez doar cateva pentru a nu te plictisi : lectura ( pune-mi o carte in fata si vei avea liniste pana o termin ), plimbarile lungi in padure ( si nu, nu dupa fragi sau cu cosuletul la bunica), copacii ( desigur de cauza aceasta imi plac padurile ). Ah era sa uit: poezia,in special cea simbolista ( nu din cauza ca are o tenta de tristete, ci datorita faptului ca este o adevarata arta sa descifrezi simboluri, iar exercitii pentru creier nu strica ). Si bine recunosc imi place si politica, insa doar atunci cand o discut cu tata. Despre defecte si calitati nu va vorbesc, am si unele si altele, insa nu tine de competenta mea sa ma pronunt. Ii las pe cei ce ma cunosc sa completeze. Sper sa va pleca articolele mele, voi incerca sa scriu cat mai des si cat mai bine. Un nesfarsit sir de multumiri celor ce binevoiesc „sa imi treaca pragul” si unul ceva mai lung celor ce vor avea ceva de comentat.
Acest articol a fost publicat în stihuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la azi plang

  1. stefan spune:

    Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu pe Ana-Maria, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca dacă va crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.
    1 Ioan 4:10
    Şi dragostea stă nu în faptul că noi am iubit pe Dumnezeu, ci în faptul că El ne-a iubit pe noi şi a trimis pe Fiul Său ca jertfă de ispăşire pentru păcatele noastre.
    1 Ioan 4:19
    Noi Îl iubim, pentru că El ne-a iubit întâi.
    Psalmi 18:19
    El m-a scos la loc larg şi m-a scăpat, pentru că mă iubeşte.
    Psalmi 37:28
    Căci Domnul iubeşte dreptatea şi nu părăseşte pe credincioşii Lui. Totdeauna ei sunt sub paza Lui….
    Psalmi 91:14
    „Fiindcă Mă iubeşte – zice Domnul – de aceea îl voi izbăvi; îl voi ocroti, căci cunoaşte Numele Meu.
    Psalmi 146:8
    Domnul deschide ochii orbilor; Domnul îndreaptă pe cei încovoiaţi; Domnul iubeşte pe cei neprihăniţi.
    Psalmi 147:11
    Domnul iubeşte pe cei ce se tem de El, pe cei ce nădăjduiesc în bunătatea Lui.
    Proverbe 15:9
    Calea celui rău este urâtă Domnului, dar El iubeşte pe cel ce umblă după neprihănire.
    Psalmi 32:5
    Atunci Ţi-am mărturisit păcatul meu şi nu mi-am ascuns fărădelegea. Am zis: „Îmi voi mărturisi Domnului fărădelegile!” Şi Tu ai iertat vina păcatului meu.
    Psalmi 51:2
    Spală-mă cu desăvârşire de nelegiuirea mea şi curăţă-mă de păcatul meu!
    Psalmi 25:6
    Adu-Ţi aminte, Doamne, de îndurarea şi bunătatea Ta; căci sunt veşnice.
    Psalmi 31:7
    Fă-mă să mă înveselesc şi să mă bucur de îndurarea Ta, căci vezi ticăloşia mea, ştii neliniştea sufletului meu

  2. ana-maria spune:

    Le stiu pe majoritatea, dar simt ca nu au ajuns inca unde trebuiau. Multumesc inca o data.

  3. stefan spune:

    Răspunsul tău mi-a amintit de pilda tânărului bogat din Luca 18:18…
    „Toate aceste lucruri, I-a zis el, „le-am păzit din tinereţea mea. Când a auzit Isus aceste vorbe, i-a zis: „Îţi mai lipseşte un lucru: vinde tot ce ai, împarte la săraci, şi vei avea o comoară în ceruri. Apoi, vino şi urmează-Mă. Când a auzit el aceste cuvinte, s-a întristat de tot; căci era foarte bogat.”
    Dragă Ana-Maria tu ce „bogătii” ai, la care ţii atât de mult, încât nu-L laşi pe Cristos să
    intre acolo? El este singurul care poate să cureţe tot ce-i vechi, dar noi avem „camere”
    închise ale inimii, de care El oricum ştie, şi nu vrem să-L lăsăm să intre acolo, pentru că de fapt, n-am vrea să renunţăm la ele. Obiceiuri, stil de viaţă privată, lucruri neîngăduite, pe care de fapt le iubim încă. Şi Isus NU va intra cu forţă !! Şi pentru că suntem copii lui Dumnezeu, şi Duhul Sfânt locuieşte în noi care, „…..va dovedi lumea vinovată în ce priveşte păcatul….”.Astfel există acea luptă în noi, între firea pământească şi Duhul.
    Galateni 5:17
    Căci firea pământească pofteşte împotriva Duhului, şi Duhul împotriva firii pământeşti: sunt lucruri potrivnice unele altora, aşa că nu puteţi face tot ce voiţi.
    Noi trebuie să facem ce ne spune Apostolul Pavel în Gal. 2:20 „Am fost răstignit împreună cu Hristos, şi trăiesc… dar nu mai trăiesc eu, ci Hristos trăieşte în mine…”
    Noi trebuie să ne răstignim Eu-l nostru. Este cel mai mare duşman al nostru! El este vinovat că mai ascultăm Aerosmith sau Bon Jovi, el este vinovat că iubim ceace nu-i îngăduit, Eu-l este de vină că plângi şi crezi că te-a uitat Dumnezeu. Dar de fapt să ştii
    că însuşi Dumnezeu plânge că El a dat TOTUL pentru ca noi să avem viaţă, şi să acceptăm prin credinţă ceace a dat, iar noi ne plângem de milă.
    Domnul Isus a spus că fără El, NU PUTEM FACE NIMIC !!
    Noi de prea multe ori Îl „accesăm” când avem probleme, apoi Îi spunem, ok, Doamne, merci, de aici mă descurc singur. Şi la prima groapă strigăm iar: ajută-mă Doamne.
    Din această cauză ne spune Dumnezeu că este un Dumnezeu gelos. Pentru că ne bazăm pe „idoli”, alţi dumnezei, El devine gelos. O, şi cât de vastă e lista idolilor
    Te rog să mă scuzi că am fost aşa direct. Dumnezeul păcii să te sfinţească El însuşi pe deplin; şi duhul tău, sufletul tău şi trupul tău să fie păzite întregi, fără prihană, la venirea Domnului nostru Isus Hristos.Amin!

  4. ana-maria spune:

    Nu aveti de ce sa va cereti scuze, pilda tanarului bogat mi se potriveste si sper ca nu voi ajunge in situatia relatata de Mantuitor: ” Cat de greu vor intra in imparatia lui Dumnezeu cei care au bogatii! Fiindca mai usor este sa treaca o camila prin urechea acului decat sa intre un bogat in imparatia lui Dumnezeu.” Multumesc de grija!

  5. stefan spune:

    Sunt nişte versuri scrise de Costache Ioanid.
    Consideră-le dedicaţie pentru tine şi pentru toţi cei ce-L iubesc pe Isus.

    Sunt străin si călător, n-am aici palate,
    Dar in ţara fără nor ale mele-s toate.
    Toate stelele de sus, tot ce n-are-n veci apus,
    Prin iubire lui ISUS, ale mele-s toate,
    Ale mele-s toate.

    Domnul meu în infinit multe stele ţine;
    Pentru cine le-a zidit decat pentru mine?
    Din neant când le-a chemat, Domnul mult s-a bucurat
    Însa viaţa nu şi-a dat, decât pentru mine,
    Decât pentru mine.

    Dar nici eu nu-s al oricui; Lui Îi sunt cununa
    Casa mea si cerul Lui, tot ce-avem e una.
    Şi la bine şi la greu, eu al Lui sunt, El e-al meu,
    Eu nimic, El Dumnezeu, dar ce-avem e una,
    Dar ce-avem e una.

  6. kOoDoO spune:

    Incearca sa te indoctrineze?🙂

  7. ana-maria spune:

    Nu fi nemernic! E o discutie pe tema religioasa.

  8. kOoDoO spune:

    Nici nu incercam sa fiu asa, dar imi cer scuze daca asta am dat de inteles.

  9. ana-maria spune:

    scuze acceptate!

Lasă un răspuns

