LEAPSA

1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Nici una nici alta. Prefer sa imi amintesc ultimele fragmente.

2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi, dacă da, care a fost aceasta?
Ducesa de C. Montes (tocmai am terminat-o de citit, e superba)

3. Citiţi în baie?
Da, recunosc.😀

4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi, dacă da, care ar fi fost aceasta?
De gandit… da.

5. Ce credeţi despre colecţiile de carte de la noi?
Adevarul e ca nu sunt la curent cu noua literatura romaneasca.

6. Care este cartea preferată?
Greu de ales depinde mult de starea in care ma aflu.

7. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
Da, de obicei recitesc lecturile care mi-au placut foarte mult.

8. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
Hmmmm, ar trebui cam multi sa reinvie. Nu stiu ce as spune unei persoane pe care o admir. (probabil m-as balbai si m-as inrosi toata)

9. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Sincer, nu prea am cu cine vorbi despre carti. (Sa-l vedeti pe fratiorul meu spunand: „prefer sa vad un film!”)

10. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Starea in care ma aflu, titlul si postfata.

11. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Chiar nu stiu ce sa raspund. Cred ca termenul obligatoriu nu exista in lumea cititoriilor impatimiti.

12. Care este locul preferat pentru lectură?
In padure imi place sa citesc, dar cum e frig acum prefer patul.

13. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Daca sunt singura acasa ascult radio-ul, dar daca nu prefer linistea cand citesc.

14. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Nu. Va trebui sa incerc.

15. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Si, si.

16. O carte este pentru mine… Cum aţi descrie o carte?
Cartea inseamna cunoastere, recreere, imaginatie, siguranta etc.

Am furat leapsa de la firelight. Multumesc frumos!
Mi-ar place sa vad ceva raspunsuri si de la baieti ce scriu kantg.

About ana-maria

Eu... Incep cu traditionalul „Ma numesc” : Andrei Ana – Maria. Am 20 de ani impliniti de curand. Incep sa deschid partial ( cel putin ) ochii spre a vedea cum este lumea de fapt ( am auzit prea multe variante asa ca m-am hotarat sa vad partea mea de adevar ).Am terminat anul trecut liceul cu note bune ( deja suna a lauda, insa tine cont ca nu am zis foarte bune ) si acum stau pe tuşa si ma gandesc spre ce sa ma indrept... multe posibilitati, dar prea multe pasiuni... si daca tot vorbim de pasiuni intentionez sa mentionez doar cateva pentru a nu te plictisi : lectura ( pune-mi o carte in fata si vei avea liniste pana o termin ), plimbarile lungi in padure ( si nu, nu dupa fragi sau cu cosuletul la bunica), copacii ( desigur de cauza aceasta imi plac padurile ). Ah era sa uit: poezia,in special cea simbolista ( nu din cauza ca are o tenta de tristete, ci datorita faptului ca este o adevarata arta sa descifrezi simboluri, iar exercitii pentru creier nu strica ). Si bine recunosc imi place si politica, insa doar atunci cand o discut cu tata. Despre defecte si calitati nu va vorbesc, am si unele si altele, insa nu tine de competenta mea sa ma pronunt. Ii las pe cei ce ma cunosc sa completeze. Sper sa va pleca articolele mele, voi incerca sa scriu cat mai des si cat mai bine. Un nesfarsit sir de multumiri celor ce binevoiesc „sa imi treaca pragul” si unul ceva mai lung celor ce vor avea ceva de comentat.
Acest articol a fost publicat în 1, oameni. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la LEAPSA

  1. corneliurotar spune:

    1. „Kantg”? este o greşeală de scriere sau…? dacă nu este te rog să explici ce înţelegi prin acest termen
    2. Acesta e un chestionar la care cei ce doresc pot să răspundă?

  2. ana-maria spune:

    1.Nu este o gresala. Sunt trei baieti care mie imi sunt dragi ii gasesti pe http://kantg.wordpress.com/.
    2. este o leapsa. daca vrei poti sa o iei si sa raspunzi pe blogul tau

  3. corneliurotar spune:

    Ahh…înţeleg…mulţumesc de precizare…chiar îmi place chestionarul ăsta şi am să-l preiau şi eu…răspunsurile tale mi s-au părut interesante

  4. ana-maria spune:

    Cu placere si multumesc!

  5. corneliurotar spune:

    Aşadar mi-am făcut şi eu timp să răspund chestionarului…
    1. Folosesc semne de carte sau mă orientez după sublinierile pe care le fac pe ea…
    2. Am primit în luna ianuarie o carte cadou, titlul ei este: Titus un camarad al crucii şi este scrisă de F. M. Kingsley. Încă nu am început să o citesc…urmează
    3. Nu
    4. Da…una de poezii…altceva nu îmi vine în minte…
    5. Un subiect despre care nu pot spune nimic…sunt în totală necunoştinţă de cauză
    6. Biblia, dar îmi plac mult cărţile lui Richard Wurmbrand, Vladimir Pustan, Mihai Eminescu
    7. Desigur, recitesc Biblia dar de recitit încă nu am recitit altă carte
    8. Autorii Bibliei nu am să îi întâlnesc decât dincolo…la fel pe Richard Wurmbrand, cât despre Vladimir Pustan am avut harul să-l cunosc şi mi-a lăsat o impresie bună…de zis ce să îi zic…nimic!!! Mai bine tac şi îl las să povestească…are multe de spus…multe şi bune
    9. Da…îmi place…vorbesc cu fratele meu care e un cititor înrăit şi mai am câţiva prieteni cu care vorbesc despre cărţile pe care le citim
    10. Titlul, recenzia şi/sau recomandare cărţii de către o altă persoană
    11. Nu pot răspunde la această întrebare
    12. La o cafenea, la un ceai, la un suc sau ceva de genul acesta
    13. Lecturez în linişte, nu ascult muzică
    14. Nu…poate am să încerc
    15. Şi una şi alta
    16. O carte înseamnă cunoaştere, o fereastră deschisă spre o lume (încă) necunoscută

  6. DianaEmma spune:

    Citit in padure… cred ca o sa fac si eu asta cum se incalzeste.🙂

  7. ana-maria spune:

    incearca e linistitor.

Lasă un răspuns

