e bine

E bine sa cunosti lume! Si in special oameni nepretentiosi. Oameni din aceia care nu se straduiesc sa-ti demonstreze ca ce fac ei e mai rentabil. Imi aduc aminte – cu foarte mare placere – cum pe la inceputul clasei a XI-a ne-am pomenit noi, ” aia ce invatau cel mai bine din scoala”, (nu mint, intr-a XII-a am avut aproape totii mediile generale pe liceu peste 9) cu o profa noua la specialitati. Aveam desigur pile bune pe langa director (diriginta noastra era un fel de director adjunct). Toate bune si frumoase in primele 10 minute din ora, dar dupa acestea, profa, asezata la catedra da cu pumnul in masa si urla ca descreierata sa tacem. Cum sa va explic ca eu eram in prima banca de la catedra si mi-au bubuit urechile in ultimul hal, de inima nici nu mai vorbesc. Ei bine, sa ne vezi pe toti aliniati in banci, scormonind, pana la sfarsitul orei, dupa cele mai crude metode de razbunare. Si asa a fost! S-au dus cativa la diriginta si i-au povestit cu mare fast cele intamplate. Ora urmatoare dezastru lacrimogen, nu stiai pe unde sa te mai ascunzi pentru a nu-i rade in nas profei ce plangea mai rau ca un copil. Ok, sunt rea! Profa despre care va vorbesc a fost de altfel si una din cele mai ca lumea cadre didactice pe care le-am avut, ne-a ajutat mult dupa ce si-a dat seama ca nu facem parte din cadrul armatei. Exista oameni care modelati de imprejurari se mai si schimba!

About ana-maria

Eu... Incep cu traditionalul „Ma numesc” : Andrei Ana – Maria. Am 20 de ani impliniti de curand. Incep sa deschid partial ( cel putin ) ochii spre a vedea cum este lumea de fapt ( am auzit prea multe variante asa ca m-am hotarat sa vad partea mea de adevar ).Am terminat anul trecut liceul cu note bune ( deja suna a lauda, insa tine cont ca nu am zis foarte bune ) si acum stau pe tuşa si ma gandesc spre ce sa ma indrept... multe posibilitati, dar prea multe pasiuni... si daca tot vorbim de pasiuni intentionez sa mentionez doar cateva pentru a nu te plictisi : lectura ( pune-mi o carte in fata si vei avea liniste pana o termin ), plimbarile lungi in padure ( si nu, nu dupa fragi sau cu cosuletul la bunica), copacii ( desigur de cauza aceasta imi plac padurile ). Ah era sa uit: poezia,in special cea simbolista ( nu din cauza ca are o tenta de tristete, ci datorita faptului ca este o adevarata arta sa descifrezi simboluri, iar exercitii pentru creier nu strica ). Si bine recunosc imi place si politica, insa doar atunci cand o discut cu tata. Despre defecte si calitati nu va vorbesc, am si unele si altele, insa nu tine de competenta mea sa ma pronunt. Ii las pe cei ce ma cunosc sa completeze. Sper sa va pleca articolele mele, voi incerca sa scriu cat mai des si cat mai bine. Un nesfarsit sir de multumiri celor ce binevoiesc „sa imi treaca pragul” si unul ceva mai lung celor ce vor avea ceva de comentat.
Acest articol a fost publicat în banalitati. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la e bine

  1. DianaEmma spune:

    Da, dar multi profesori uita ca si ei au ceva de invatat de la elevi…

  2. ana-maria spune:

    asta e adevarat, dar probabil ne vom maturiza si noi si vom uita.

  3. critreid spune:

    da dar unele traume nu le uiti nicodata..cum ar fi. ca profa de franceza m-a lasat corigent pe a 12-a si n-am dat bacu’n timp util..as injura pana si pe blog cu referire la subiect..dar ..AUTOCENZURA…

  4. joschilotii spune:

    @critreid
    Câtă dreptate ai!🙂

  5. cristi spune:

    Se schimba sau renuta la cateva randuri de masti. Asa este.🙂

    [deocamdata m-am mutat aici -> http://impulsul.blogspot.com/ ]

Lasă un răspuns

