ispite

am cazut in pacat atrasa de jocul lasciv al unor iele efemere
si-acum imi adun cioturile ce au fost candva aripi
pentru o ultima ruga
ingenunchez intr-o mare de mocirla ce-mi trece de solduri
am nevoie de linistea grea a mortii
pentru a scapa de mainile inghetate ale iadului
inger am fost om sunt acum
mi-am pierdut aripile diafane
si sclipirea de intelepciune ce-mi deschidea ochii
de virtuti nici nu mai vorbesc
acum stau imbibate in noroi
caci nu m-am ridicat in picioare
am fost pedepsita la nemurire
ce grea e crucea care-o trag dupa mine
nu-o vezi
si zac incatusata intr-un cavou de carne aburinda
sunt om acum
imi plang sirul zilelor ce mi-au fost aruncate in spatele incovoiat
ca un sac plin de plumb
in bratele unei curve frustrate
nu simt decat dispret
si diavolul imi sopteste flegmatic dintr-un colt de camera
ce n-ai curaj?

About ana-maria

Eu... Incep cu traditionalul „Ma numesc” : Andrei Ana – Maria. Am 20 de ani impliniti de curand. Incep sa deschid partial ( cel putin ) ochii spre a vedea cum este lumea de fapt ( am auzit prea multe variante asa ca m-am hotarat sa vad partea mea de adevar ).Am terminat anul trecut liceul cu note bune ( deja suna a lauda, insa tine cont ca nu am zis foarte bune ) si acum stau pe tuşa si ma gandesc spre ce sa ma indrept... multe posibilitati, dar prea multe pasiuni... si daca tot vorbim de pasiuni intentionez sa mentionez doar cateva pentru a nu te plictisi : lectura ( pune-mi o carte in fata si vei avea liniste pana o termin ), plimbarile lungi in padure ( si nu, nu dupa fragi sau cu cosuletul la bunica), copacii ( desigur de cauza aceasta imi plac padurile ). Ah era sa uit: poezia,in special cea simbolista ( nu din cauza ca are o tenta de tristete, ci datorita faptului ca este o adevarata arta sa descifrezi simboluri, iar exercitii pentru creier nu strica ). Si bine recunosc imi place si politica, insa doar atunci cand o discut cu tata. Despre defecte si calitati nu va vorbesc, am si unele si altele, insa nu tine de competenta mea sa ma pronunt. Ii las pe cei ce ma cunosc sa completeze. Sper sa va pleca articolele mele, voi incerca sa scriu cat mai des si cat mai bine. Un nesfarsit sir de multumiri celor ce binevoiesc „sa imi treaca pragul” si unul ceva mai lung celor ce vor avea ceva de comentat.
Acest articol a fost publicat în eu..., stihuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la ispite

  1. dany spune:

    Asta te apropie si mai mult de Dumnezeu asa ca nu dispera nu iti trebuie aripi ca sa zbori si nici sa te regasesti rai ca sa fii absolut din mocirla ne nastem si in mocirla sfarsim iar carnea care ne incatuseaza libertatea de a pluti este facuta pentru a putea suda fiinte efemere de alte fiinte efemere iubite asta nu este o pedeapsa este o binecuvantare pe care multi nu o vad pt ca nu este intotdeauna usor ca sa nu zic ca este sfasietor de greu .

  2. cristi spune:

    Doar structura aceea din primul vers.. „iele efemere”, mi se pare putin fortata…
    Ultimele 4 versuri…ar trebui notate pe tavan. Sunt..perfecte!

  3. ana-maria spune:

    tre sa caut altceva mai bun

  4. DianaEmma spune:

    Imi plac stihurile tale.

    Iti urez sa ai curaj. Dar sa ai curajul de a face ce e bine, de a face alegerile cele mai potrivite.🙂 Si de a ramana mereu fidela propriilor principii.

  5. ana-maria spune:

    eiii cel putin cand vine vorba de principii sunt conservatoare😀

  6. Andrei spune:

    există doar Cineva în tot universul care poate să-ți ofere descătușarea pe care o dorești și după care știu că în adîncul ființei tale, tînjești… și știi prea bine cine este El…

  7. ana-maria spune:

    singurul lucru pe care l-am facut in momentul in care am citit comentariu a fost sa zambesc

Lasă un răspuns

