leapsa

Dacă eram o lună, aș fi fost ianuarie.
Dacă eram o zi a săptămînii, aş fi fost vineri.
Dacă eram o parte a zilei, aș fi mereu noapte.
Dacă eram un animal marin, aș fi fost o sirena… glumesc, habar nu am .
Dacă eram o direcţie, aș fi fost inainte.
Dacă eram o virtute, aș fi fost demnitatea.
Dacă eram o personalitate istorică, Ecaterina de Medicis
Dacă eram o planetă, aș fi fost Jupiter.
Dacă eram un lichid,aș fi fost apa.
Dacă eram o piatră, aș fi fost granit.
Dacă eram o pasăre, aș fi fost un corb.
Dacă eram o plantă, aș fi fost un crin alb sau o lalea neagra.
Dacă eram un sunet, aș fi facut parte dintr-o piesa rock sau clasica.
Dacă eram un element, aș fi fost pamant.
Dacă eram un cântec, aș fi fost Apocayiptica f. Adam Gontier : I don’t care.
Dacă eram un film, aș fi fost Van Helsing sau Queen of the damned
Dacă eram un serial, aș fi fost Jordan.
Dacă eram o carte, aș fi fost Florile raului de Charles Baudelaire
Dacă eram un instrument muzical, aș fi fost o vioara.
Dacă eram un personaj de ficţiune, aș fi fost Cat Woman.
Dacă eram un fel de mâncare, aș fi fost picioruse de oac oac in sos de ananas.
Dacă eram un gust, aș fi fost dulce- picant.
Dacă eram o aromă, aș fi una cat se poate de fresh.
Dacă eram o culoare, aș fi fost maro sau mov inchis.
Dacă eram un material, aș fi fost catifea.
Dacă eram un cuvânt, aș fi fost nemurire.
Dacă eram o parte a corpului, aș fi fost o mana.
Dacă eram o expresie a feţei, aș fi fost un zambet potolit.
Dacă eram o materie de şcoală, aș fi fost istorie sau marketing.
Dacă eram un personaj din desene animate, aș fi fost probabil povestitorul la vreun basm…
Dacă eram o formă, as fi fost un cerc
Dacă eram un număr, aș fi fost 3.
Dacă eram o maşină, aș fi fost – mie nu imi plac masinile-
Dacă eram o haină,aș fi fost tricou.

de la cire…

About ana-maria

Eu... Incep cu traditionalul „Ma numesc” : Andrei Ana – Maria. Am 20 de ani impliniti de curand. Incep sa deschid partial ( cel putin ) ochii spre a vedea cum este lumea de fapt ( am auzit prea multe variante asa ca m-am hotarat sa vad partea mea de adevar ).Am terminat anul trecut liceul cu note bune ( deja suna a lauda, insa tine cont ca nu am zis foarte bune ) si acum stau pe tuşa si ma gandesc spre ce sa ma indrept... multe posibilitati, dar prea multe pasiuni... si daca tot vorbim de pasiuni intentionez sa mentionez doar cateva pentru a nu te plictisi : lectura ( pune-mi o carte in fata si vei avea liniste pana o termin ), plimbarile lungi in padure ( si nu, nu dupa fragi sau cu cosuletul la bunica), copacii ( desigur de cauza aceasta imi plac padurile ). Ah era sa uit: poezia,in special cea simbolista ( nu din cauza ca are o tenta de tristete, ci datorita faptului ca este o adevarata arta sa descifrezi simboluri, iar exercitii pentru creier nu strica ). Si bine recunosc imi place si politica, insa doar atunci cand o discut cu tata. Despre defecte si calitati nu va vorbesc, am si unele si altele, insa nu tine de competenta mea sa ma pronunt. Ii las pe cei ce ma cunosc sa completeze. Sper sa va pleca articolele mele, voi incerca sa scriu cat mai des si cat mai bine. Un nesfarsit sir de multumiri celor ce binevoiesc „sa imi treaca pragul” si unul ceva mai lung celor ce vor avea ceva de comentat.
Acest articol a fost publicat în banalitati, in ton cu ce-mi trece prin minte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la leapsa

  1. daddyop spune:

    atunci modifica… daca as fi fost un motor, as fi fost o YAMAHA …😀🙂

  2. ana-maria spune:

    ar fi o idee😉

  3. dany spune:

    Daca as fi lasata sa aleg sa fiu ceva sau cineva sau pur si simplu un anumit moment in timp as alege sa fiu exact ceea ce sunt , pt. ca , lumea mea il include pe el si el este motivul pentru care eu am forma si simt . IUBESC nu stiu daca este potrivit sa fac asta dar imi place ce simt atunci cand sunt langa el chiar daca uneori doare groaznic de tare si durerea imi sfasie interiorul si imi vine sa tip ingrozitor , este motivul care ma face sa imi doresc sa respir o zi in plus chiar daca nu vede asta . Daca la ziua judecatii as fi lasata sa aleg un anumit moment pe care sa il retraiesc din tot ce a fost frumos in viata mea as alege imbratisarea lui pt ca acolo langa sufletul lui este si va fi mereu casa mea chiar daca timpul si lucrurile banale din jurul nostru si din viata noastra o sa ne desparta la un moment dat . Cu asta cred ca ti-am raspuns la intrebarile la care nu ti-am prea raspuns in timp , as vrea sa pot sa iti scriu cateva versuri ce ii apartin dar nu pot pt ca nu ai intelege nimic fiindca ele se leaga si daca nu ai trait acele momente nu ai putea sa intelegi ce vrea sa spuna cu ele .

  4. ana-maria spune:

    iubita mea cum de imi citesti asa de bine gandurile? …

  5. dany spune:

    Pai in mare parte ne asemanam de aceea m-am oprit la aceste versuri pt. ca printre randuri parca imi regasesc si eu anumite trairi sufletesti.

  6. ana-maria spune:

    hmmmm in mare parte… da

  7. dany spune:

    daca eram o luna , as fi fost iulie
    daca eram o zi a saptamanii , as fi fost duminica
    daca eram o parte a zilei , as fi mereu noapte
    daca eram un animal marin ,as fi fost o balena albastra
    daca eram o directie ,as fi fost nord
    daca eram o virtute , as fi fost sinceritate
    daca eram o personalitate , as fi fost CREATORUL Yves Des Saint Laurent SAU MIKELANGELO
    daca eram o planeta ,as fi fost Uranus
    daca eram lichid , as fi fost sange
    daca eram o piatra as fi fost safir
    daca eram o pasare , as fi fost un corb
    daca eram o planta , as fi fost un Bonsai
    daca eram un sunet , as fi fost zgomotul marii cand se loveste de stanci in Scotia
    daca eram un element , as fi fost apa
    daca eram un cantec , as fi fost „Furious Angels” al lui Rob Dougan si „Turn the page” de la Metallica
    daca eram un film ,as fi fost „Le pacte des loups” de Christophe Gans
    daca eram un serial , as fi fost „Dark Angel”
    daca eram o carte , as fi fost „Din marile legende ale lumii”
    daca eram un instrument muzical , as fi fost chitara sotului meu
    daca eram un personaj de fictiune , as fi fost KAGERO din filmul Shinobi
    daca eram un fel de mancare as fi fost o pizza quattro formagi
    daca eram un gust ,as fi fost cel al vinului „pinot noir” demisec
    daca eram o aroma , as fi fost tutun
    daca eram o culoare , as fi fost categoric turcoaz
    daca eram un material , as fi fost matase
    daca eram un cuvant , as fi fost dragoste
    daca eram o parte a corpului , as fi o inima
    daca eram o expresie a fetei , as fi fost o clipire
    daca eram o materie de scoala , as fi fost desen sau pictura
    daca eram un personaj de desene animate , as fi fost Yukari din „Paradise Kiss”
    daca eram o forma ,as fi fost un triunghi echilateral
    daca eram un numar , as fi fost 7
    daca eram o masina , as fi fost un Ferrari Enzo (imi place povestea ei)
    daca eram o haina as fi fost o pereche de blugi de la „Levis”

  8. ana-maria spune:

    ziceai ca nu mai scri mesaje lungi😥

  9. dany spune:

    Pai cu tine nu ma pot abtine pt. ca tu ma faci sa spun tot timpul ce am de spus . Scuze daca uneori sunt lucruri rele si dor , dar eu nu prea ascund ceea ce simt nu imi pare potrivit sa ma prefac mai ales in relatiile cu oamenii la care tin foarte mult .

  10. ana-maria spune:

    hmmmmmm deci ti la mine? suna bine😀

Lasă un răspuns

